Cautam ONG care sa gestioneze donatiile pentru cauzele umanitare

Isabelle vine cu o idee extraordinara : un teledon si o CAMPANIE PERMANENTA – unde cu totii sa donam lunar un banut sa ne ajutam semenii – COPII, TINERI, BATRANI – PE MOARTE SAU CU BOLI FOARTE GRAVE si care, din cauza birocratiei si coruptiei, ajung sa dispere impreuna cu familiile lor, de neputinta, intr-o tara bolnava sus, la guvernare, dar si mai jos, intr-un sistem incompetent si corupt, incapabil sa aplice legile pentru binele cetateanului…

HAIDETI SA GANDIM O CAMPANIE PERMANENTA CUMVA – care sa mearga VIRAL, PE TOATE site-urile si BLOGURILE celor cu suflet si de unde banii stransi sa ajunga LA TIMP, la toti cei ce au viata in pericol ! Nu sa mai astepte dupa niste autoritati impotente si indiferente !!! cum sa strangem insa banii prin internet de la voluntari ?? sa ne fie tuturor mult mai ieftin si facil ? in acelasi timp transparent ? IDEI – CEVA ? Paypal ? sau …?

Eu nu as pune insa STATUL sau vreo primarie sa conduca campania asta permanenta. sunt complet incompetenti plus mult prea corupti pentru asa ceva… Ei se joaca cu vietile noastre oricum zi de zi… fara sa le pese nici cat negru sub unghie de ce copil sau tanar moare cu zile… NU !

Ne trebuie un ONG de maxima incredere care sa gestioneze banii si un site specializat unde acel ONG sa scrie ZILNIC incasarile, de unde vin si catre ce caz disperat merg banii – totul EXTREM DE BINE DOCUMENTAT inclusiv cu actele celor ce au beneficiat de ajutor, date de contact complete si rezultatul sponsorizarii. voi scrie pe liste de ONG-uri sa vedem cine poate face asa ceva, daca exista in Romania… daca nu, putem apela chiar la romani din afara sau chiar la straini, de ce nu? SAU POATE AR TREBUI SA CEREM ASTA POLITICIENILOR, UN PROGRAM DE ‘AJUTOR DE SUPRAVIETUIRE AL ROMANILOR” ! ne-ar auzi cineva ? slabe sanse…:(

17 comments

  1. We have decided to open our POWERFUL and PRIVATE web traffic system to the public for a limited time! You can sign up for our UP SCALE network with a free trial as we get started with the public’s orders. Imagine how your bank account will look when your website gets the traffic it deserves. Visit us today: http://voxseo.com/traffic/

  2. Buna ziua

    Reprezinta Asociatia Speranta pentru Romania (www.sperantapentruromania.ro), ideea este foarte buna, dar va trebui un ONG care sa nu mai aiba alte activitati decat aceea de a colecta fonduri si de a le distribui mai departe. Increderea va fi cea mai mare problema, iar a doua, asemenea ei, va fi publicitatea. De aceea va trebui ca cineca cunoscut in mediul online sa participe, sa fie implicat si sa gireze cu imaginea lui. Daca televiziunile ar mediatiza, ar da o doza de incredere si s-ar face proiectul cunoscut.Lucrul acesta este destul de greu de realizat si necesita la inceput un suport financiar destul de important (site, birouri, sediu, angajati, etc). Dar nu este imposibil.

    Si noi, Asociatia Speranta pentru Romania, ne-am gandit de mult la un asemenea proiect, insa, fiindca suntem o asociatie mica, nu ne putem permite lucrul acesta. Dar am fi dispusi sa facem asa ceva, mai ales ca avem credibilitate, proiectele noastre umanitare sunt sustinute de sponsorii din Romania. Mai ales ca asa ceva putem face la nivel si de alte limbi, pentru alte tari.

  3. Vrem sa realizam asa ceva in Chisinau R. Moldova.
    Duc tratative cu primaria sa includa in pachetul cu facturi de plata a serviciilor comunale ce le primeste omul in cutia
    postala si o factura binevola cu conturile a doua -trei organizatii
    obstesti cu o suma recomandata de plata( cam jumate de dolar). Cine vrea – doneaza binevol.

    Va doresc succes

  4. Va pot pune in legatura cu prietena mea care m-a ajutat cu metoda PayPal. Am folosit-o in campanie, m-a ajutat mult. Este sigura si serioasa. Este adevarat ca exista niste limitari ale sistemului dar este o metoda in plus de folosit in asemenea campanii. Este preferata bancilor atat de cei familiarizati cu spatiul online, cat si de Oamenii din afara tarii.

    Asadar, eternele felicitari pentru initiativa, mult succes in implementarea ideilor!

    Si astept sa ma contactati daca aveti nevoie de ajutorul pe care vi-l pot oferi momentan!

    Si multe multumiri pentru ajutorul dumneavoastra de care eu m-am bucurat !

    Cu recunostinta,

    Cristina Dinu
    dinucristina8223@yahoo.com

  5. am hodgkin.uneori ma gandesc ca am muncit 30 de ani si am platit asiguraride sanatate.acum cand am nevoie de tratament ,cineva a hotarat ca escump si nu a mai fost importat .sa cer ajutor umanitar?dar sunt copii care au nevoie care nu si-au trait ca mine viata.dar eu de ce am platit?daca imi cer drepturile legale doctorii ma vor asculta pe mine?cine ma apara pe mine?am 50de ani e mult?e putin?e potrivit pentru a muri?nu mai pot munci permanent,dar am periode cand nu imi e rau.as putea face ceva sacastig ajutorul.dar ce?m-ati ajuta daca mi-ati oferi ceva de facut. pentru ca nepotii mei vor avea nevoie de mine

  6. Ati mai gasit soultia la caeasta chestiune intre timp?
    Ati gasit un ONG care sa va sprijine in organizarea donatiilor si distribuirea lor la cei in nevoie? Va felicit pentru preocuparile dumneavoastra, ma bucur ca mai exista si in Romania oameni ca dumneavoastra si va multumesc anticipat pentru raspuns.

  7. Doresc sa va aduc in vedere si o alta problema sociala din Romania, cea a animalelor fara adapost. Asociatia Robi (www.4animals.ro) lupta din anul 2001 pentru: controlul inmultirii animalelor fara stapan, stoparea abandonului si a maltratarii, reducerea numarului de animale pe strazi prin programe de adoptie. Animalele sunt vaccinate, sterilizate, tratate si ulterior date spre adoptie.
    Poti contribui fie prin sponsorizari directe fie prin achizitionarea de obiecte manual lucrate din magazinul online de pe http://www.donezisisalvezi.ro.

  8. Mariana, da, PayPal-ul este o soluţie.
    La acest post, pe blogul meu,
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/09/26/stelutele-de-mare-felicia-cilinschi
    am primit următorul mesaj de la mvandrei007:
    – Deschideti-va un cont de paypal, si punetil butonul cu donate. Pentru multi este muult mai usor si comod sa va trimita bani asa; pana ajungi la banca poti uita..sau se pot intampla diverese lucrurui, pecand donate de la Paypal e simplu rapid si comod pentru donator, dar si pentru voi.Succes ! sper sa fiu primul donator prin paypal
    .

  9. Fetelor, nota +10 pentru idee si daca acest mecanism va fi pus in miscare va fi super. Vor fi multi cei care vor spune „multumesc ” pentru ajutor si cu siguranta si mai multi carora li se vor adresa aceste multumiri.
    Propunerea mea – promovare prin orice mijloace. Sunt persoane publice gen: Andreea Marin sau Mihaela Radulescu, care sustin astfel de campanii si care pot fi de mare ajutor pentru publicitate (in sensul bun al cuvantului).
    Posibilitatile de plata: pe langa cele on-line care sunt mai rapide si mai comode pentru unii, cred ca si clasica plata la ghiseul bancii e de luat in seama pentru cei care nu au posibilitatea de a face o plata on line sau chiar nu au incredere a face o creditare a contului de card prin intermediul interenetului.
    Transparenta fondurilor primite si a utilizarii lor este foarte ok. Oamenii pot avea incredere ca sumele lor au fost primite de „ONG” si au fost folosite pentru diverse cazuri. Poate unii vor sa faca donatii pentru un anumit caz sau poate nu ii intereseaza cine primeste banii atata timp cat banii lor au ajutat o fiinta umana sa traiasca.
    Sunt convinsa ca exista OAMENI pentru OAMENI in Romania si nu numai, si ca acesta campanie ne va identifica pe fiecare dintre noi.

  10. OK, mă bazez pe tine să afli amănunte.
    Vreau să te rog să citeşti ceva pe un forum, România-Italia. Când ai timp. Are comentarii pe 3 pagini. Vreau să vezi că există oameni care cred că formularul E 112 se descarcă de pe internet şi cu el pleci în străinătate. Şi gata, te operează şi eşti ca nou.
    O doamnă bine intenţionată a pus un anunţ pe forum despre Cosmin Gologan, Bubu cum îl alintăm, fără să menţioneze site-ul copilului, documente medicale sau alte dovezi. Ulterior s-a documentat şi a adăugat şi pagina de web.
    O prietenă de-a mea a copiat link-ul şi mi l-a pus pe blog, la comentariile postului meu cu Cosmin Gologan (Steluţele de mare). Domnul Vasile Diaconu, prietenul familiei, a văzut şi intervenit pe forum, explicând situaţia.
    Ce vreau să spun cu asta? Că trebuie să oferim informaţii: de ce nu primeşte E 112, de ce nu se poate opera în ţară, să arătăm documentele, scanate (nu transcrise), cu semnătură şi parafă, fotografii etc.
    Tot pe forum sunt câteva discuţii legate de Paypal – teama de furt al banilor de pe card. Deci şi aici trebuie să explicăm.
    Te pup şi îţi mulţumesc mult-mult.

  11. Da, se pot colecta bani direct prin internet prin diverse metode – de ex Paypal sau altele. Mai intreb si eu pe barbatii astia programatori sau cu experienta in e-commerce🙂

    Insa ar trebui sa existe UN SINGUR SITE unde lumea sa intre si sa doneze bani lunar pentru un caz sau altul sau pentru oricare e cel mai urgent.

    Si totul sa fie FOARTE TRANSPARENT SI CLAR.

    CA SA EXISTE INCREDERE IN AMBELE SENSURI.

    SI LUMEA VA FI FERICITA SA AJUTE…

    sigur, haideti sa gandim cu totii cum e mai bine sa ducem ideea la bun sfarsit. Pentru binele celor cu zilele blestemate de a fi bolnavi in … Romania… :((

  12. Mariana, chiar am nevoie de creierul tău. Pe bune.
    Care este treaba, că m-am tot gândit, am propus doamnelor de la Asociaţia PAVEL, care se ocupă de copiii bolnavi de cancer şi leucemie de la Fundeni. Am vorbit cu prietena mea, Corina Creţu, şi a rămas că vorbeşte cu Andreea Marin să încercăm la TVR 1. Condiţia însă era să înceapă emisiunea PREŢUIEŞTE VIAŢA. Care văd că nu apare pe post.
    Problema mea este aceea că nu am ştiut la care asociaţie, fundaţie etc să apelez pentru că fiecare se ocupă de un singur segment de bolnavi sau anumite vârste.
    Iar nouă ne trebuie pentru TOŢI, pentru toate diagnosticele.
    Corina mi-a propus UNICEF, dar ei se ocupă doar de copii. Şi eu pe aici am o mulţime de tineri, nu doar copii, cu vârste trecute de 18 ani, tineri de 19, 22, 27, 32 de ani. Şi maturi peste 40, părinţi de copii mici, unii şi ei bolnavi. Eu încerc să donez pentru fiecare şi nu vreau să scad ştacheta sub 50 RON. Te rog să mă crezi că nu mai fac faţă.
    Când apare câte un teledon zic Doamne ajută, mai scap de bănci. Unele sunt enervante rău. Peste tot, pe forumuri, bloguri, site-uri de televiziuni, de ziare etc, majoritatea întreabă de metode mai simple, le este oroare şi nici nu au timp să meargă pe la bănci. Nici nu îţi dai seama câţi bani se pierd, din cauza asta. Şi din cauza lipsei de informaţii.
    Dacă poţi să gândeşti ceva în sensul ăsta ar fi extraordinar.
    Te pup şi îţi mulţumesc mult.

    1. saru’mana,

      raspunsul la dorinta ta se poate realiza in urma unei intalniri .in Bucuresti. transparent,corect ,sigur si chiar prezentat in direct sau filmat…

Lasă un răspuns

